przepisy na lazanię Indeks          przemoc TV          przepisy E1          Przejdź do          wymaz z oka          przepisy OC


Tematy Przepis na zupę grzybową przepis Sernik na zimno przepisy kulinarne po angielsku Przepisy na sajgonki przepiękne brunetki Przepisy na Sos koperkowy Przepisy na Sernik na zimno przepisy na alkohol przepływ m3/s przepisy - tiramisu
  • lasagna recipe
  • poker rozbierany opowiadania
  • pismo odwolujace sie do krd
  • naprawa nart gdansk
  • ch witek
  • Erwin Salomon
  • RӯANKA Ryba
  • instrukcja Motorola L6
  • dom na nowo malowany Sklep dostpny

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: przepisy na lazanię





    Temat: Pytanie do linn_linn i frakcji włoskiej
    Przepis na carbonarę jest straszny :( Jeszcze czosnek do kompletu.

    Poniższy przepis na lazanię też wygląda raczej na amerykańską
    wariację na temat włoskiego jedzenia:


    www.italianfoodforever.com/iff/news.asp?id=589

    Ale np. przepis na spaghetti alle vongole wygląda ok.

    Przejrzyj więcej wypowiedzi





    Temat: ZAPIEKANKI w piecyku
    ZAPIEKANKI w piecyku
    hej :-)
    czy ktoś zna jakaś super smaczna zapiekanke ale nie taka bułka-pieczarka-ser
    tylko cos bardziej skomplikowanego w naczyniu zaroodpornym. Np. zapiekanka
    ziemniaczana - ziemniaki i... no własnie co jeszcze?? jakies warzywa, mieso
    mielone? taka "wielowarstwowka" mnnniammm
    a lazania ?(sorki, wiem ze nia tak sie to pisze) Oddam dusze za przepis na
    lazanie !!!!

    Bardzo prosze o przepisy na zapiekanki z tłumaczeniem "jak chłopu na
    miedzy"... mam ochote na te specjały z piecyka, no bo ile mozna popychac
    kotlecik z surówka ;)

    pozdravki Przejrzyj więcej wypowiedzi





    Temat: Lazania co sp...zepsułam?
    Lazania co sp...zepsułam?
    Chciałam zrobić na urodziny męża lazanię więc dzisiaj była próba, i
    cale szczęście, bo tego co mi wyszlo na pewno by goście nie zjedli:
    ((( Kupiłam płaty primo gusto bez gotowania, przełozyłam mięsem,
    sosem bolońskim, nie dodalam sera bo nie miałam, zreszta to byla
    próba. I co? Makaron wyszedł twardy,surowy wręcz, na brzegach
    spalony! Piekłam 35 min w temp 180stopni. Co schrzaniłam?
    Macie jakis sprawdzony przepis na lazanię? Tylko łopatologicznie
    proszę. Blagam, nie chcę się
    zbłaźnić:(

    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: lazania :)
    dla przekory kopia z googla
    Dieta Montignac
    ... lazanii /z mąki z pełnego przemiału/ - 5 łyżek startego sera szwajcarkiego /
    uwaga na zawartość tłuszczu/ PRZYGOTOWANIE: - ugotować lazanie w osolonej ...
    iportal.nano.pl/montignac/przepisyw.php?r=3 - 19k - Kopia - Podobne strony

    iB::Wątek::Nasze Przepisy Nasze Porady
    ... Daj jeszcze przepis na lazanie, wiesz . ...bo wolałabym to wszystko miec w
    kupie
    a niedługo musze zrobić poprawkę Dasz? Edytowana przez Karolina on Sty. ...
    www.dzieci.org.pl/ cgi/forum/ikonboard.cgi?- Kopia - Podobne strony


    Włochy
    ... ryby, owoce morza, trufle. Oczywiście na przystawkę są makarony:
    cannelloni, lazanie zapiekane pod różnymi sosami. A na deser ...
    serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,50742,1816300.html - 20k - Kopia - Podobne
    strony




    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Wasze najlepsze "popisowe" dania
    Anaete chciałam cię prosić o przepisy na lazanie ze szpinakiem i klopsiki w
    sosie grzybowym ale jak przeczytałam tytuły wszystkich Twoich przepisów to aż
    ślinka mi poleciała ,
    możesz mi dać przepisy na wszystko co wymieniłas? prosze Cię bardzo
    i z góry dzięki
    ide zrobie sobie kanapke bo sie nieopanuje
    pip
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: proste, włoskie, smaczne...
    A jeszcze jeden równie prosty przepis na spaghetti: podobnie czosnek na oliwie,
    tylko trochę mniej tego czosnku, potem zalewam puszką pomidorów obranych ze
    skórki i pokrojonych, doprawiam bazylią, solą i pieprzem, podaję z parmezanem.
    Ten sos można też wykorzystać do zrobienia lazanii. Mój ulubiony przepis:
    lazania ze szpinakiem. Przekładam ją beszamelem doprawionym gałką muszkatołową
    i startym żółtym serem, beszamel jest wymieszany w proporcjach 4:1 ze
    szpinakiem, może być z mrożonki, tylko leciutko przesmażony z czosnkiem.
    Układam warstwę ciasta, później sos pomidorowy, na to beszamel ze szpinakiem,
    na to ciasto itd., ostatnią warstwą jest sos pomidorowy, posypany z wierzchu
    startym serem. Zapiekam w 180 st. 20 min pod przykryciem i 10 min. odkryte z
    termoobiegiem.
    Inny przepis - może trochę mniej włoski, ale u mnie w domu uwielbiany - to sos
    śmietankowo-pieczarkowy: pieczarki duszę z cebulą i pieprzem, na koniec
    doprawiam śmietaną i solę, podaję z penne i żółtym serem (niekoniecznie
    parmezanem). Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Lasanie
    rewelacja !!
    oh palce lizac :) od tamtej pory co tydzien sie zajadamy lazania
    za pierwszym razem uzylam sosu z pudelka a teraz to juz sama smigam i robie
    samodzielnie :) trening czyni mistrza ale nauczyc sie tez trzeba od mistrzow

    dzieki Wam kobitki przepisy na lazanie !!!

    ps makaronu nie gotowac, bo potem przez 10 lat nie bedziecie wstanie przelamac
    sie zeby lazanie upichcic
    duuuuzo beszamelu duuuuzo sera i makaron bedzie pierwsza klasa Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: wegańska lasagnia???
    Nie wiem czy zupełnie wegetariańska, ale bardzo polecam natępujący
    przepis na lazanię. Usmażyć na oliwie cienkie plasty bakłażana i
    cukini (można również na maśle czosnkowym). W naczyniu żaroodpornym
    ułożyć następnie następujące warstwy: na spodzie usmażone bakłażany,
    potem warstwę usmażonych plastrów cukini, posypać pieprzem i solą,
    startą mazzarellą, ułożyć plastry lazani, polać sosem pomidorowym,
    powtórzyć warstwy, na końcu polać zapiekankę sosem pomidorowym lub
    beszamelem, wykończyć startym parmezanem, różnymi ziołami i do pieca
    na pół godzinki (220-200 stopni). Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: co robicie na obiad w piatki ?
    ten przepis na lazanie to nie jest tak do konca moj wlasny, może tak na
    połowe ) Znalazłam w internecie kilka przepisów, wziełam cos z jednego cos z
    drugiego, cos dodałam swojego, ale wyszło bardzo dobre!Wiec tak, płaty lazanii,
    takie kupne, tak z 5 min.pogotowac, zeby były bardziej miekie. Przygotowac
    szpinak, ja robie to tak:rozmrazam go(ok 500g), w garnku rozpuszczam ze 3 łyzki
    masła, dodaje 1-2 łyzki mąki, wymieszac, dodac szpinak i ok.1 szklanki mleka,
    wymieszac, dodac 2-3 ząbki czosnku i inne dowolne przyprawy, chwile poddusic.
    Pózniej przestudzic i dodac 1-2 op.serka wiejskiego (jak kto lubi, ja dodaje
    jeden).Powinno byc takie dosc geste.Robie tez sos z 3 duzych pomidorów, 1
    cebuli (można tez dodac papryke lub oliwki), 1 malutki przecier pomidorowe i
    przyprawy jakie kto lubi ), tez to poddusic. I juz mozna robic przekladanie,
    najpierw (do naczynia zaroodpornego)troszenkie oleju, pierwsza warstwa sos
    pomidorowy, druga platy lazanii, szpinak ,itd, konczymy tak, platy, szpinak, na
    to wszystko sos beszamelowy i jescze posypac zoltym serem. Piec tak ok.40 min.
    Mozna zrobic tak samo, ale np. bez sosu pomidorowego, lub bez serka wiejskiego.
    Mam nadzieje, ze w miare jasno udało mi sie to napisac ) Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: kulinarne - proszę o przepis na lazanię :-)
    kulinarne - proszę o przepis na lazanię :-)
    Nigdy w życiu nie robiłam, nie mam zielonego pojęcia co się robi z
    takim makaronem a uwielbiamy dania włoskie czyli kombinacje
    makaronowo-pomidorowo-bazyliowe itd.
    Nie tyle chodzi mi o farsz, bo to betka, ile jak się zabrać za ten
    płatowy makaron, jak się z nim obejść?
    No i czy oprócz farszu (mięsno-cebulowo-przyprawowy) i makaronu
    używa sie jakiś ser czy coś?
    Poradźcie-doradźcie plissss
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Kulinarnie - lazania
    >Dziweczyny, macie jakiś sprawdzony przepis na lazanię

    Tak, w Lidlu opakowanie lazanii za 9.99 zeta
    Swoją drogą jest naprawde dobra a sos wyśmienity.

    co do sosu, hmmm pare razy zrobiłam to klasyczny beszamel. Ale nie robie już bo
    strasznie ciężka. Teraz na wierzch sypie serem. Dużej różnice nie ma.

    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: co robicie dziś na obiadek?
    Kluski śląskie z sosikiem i surówką so o niebo lepsze od kartaczy. Ale jak będę
    robiła następnym raze kartacze to dam znać sama się przekonasz.
    A teraz Ty podaj mi jak krowie na granicy przepis na lazanię.

    Jaś i Natalka Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Grecka kuchnia :)
    grecja-ellada napisała:
    > "Lazania z makaronu Metsovo"

    Pozdrawiam z METSOVA gdzie co drugi dom to fabryka chilopites Metsovou.
    Mieszkam tu od 5 lat i nieraz wcinalam lokalne wyroby wiec pozwole sobie
    wtracic slowko lub dwa
    Bo mi sie "podejrzany" wydaje ten przepis na lazanie. Wszak chilopites to
    makaraon a'la polskie lazanki. Jak sie ma to do lazanii? Zapiec mozna a jakze
    ale z lazania niewiele bedzie mialo to wspolnego.
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Grecka kuchnia :)
    bachula_gr napisała:

    > grecja-ellada napisała:
    > > "Lazania z makaronu Metsovo"
    >
    > Pozdrawiam z METSOVA gdzie co drugi dom to fabryka chilopites Metsovou.
    > Mieszkam tu od 5 lat i nieraz wcinalam lokalne wyroby wiec pozwole sobie
    > wtracic slowko lub dwa
    > Bo mi sie "podejrzany" wydaje ten przepis na lazanie. Wszak chilopites to
    > makaraon a'la polskie lazanki. Jak sie ma to do lazanii? Zapiec mozna a jakze
    > ale z lazania niewiele bedzie mialo to wspolnego.

    Coś czułam pisząc te przepisy (tłumacząc z ang. na polski), że bedą nie lada
    błędy
    Właśnie dlatego poprosiłam o rady, co tu może być bykami.


    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Lazania co sp..zepsułam?:)
    Lazania co sp..zepsułam?:)
    Chciałam zrobić na urodziny męża lazanię więc dzisiaj była próba, i
    cale szczęście, bo tego co mi wyszlo na pewno by goście nie zjedli:
    ((( Kupiłam płaty primo gusto bez gotowania, przełozyłam mięsem,
    sosem bolońskim, nie dodalam sera bo nie miałam, zreszta to byla
    próba. I co? Makaron wyszedł twardy,surowy wręcz, na brzegach
    spalony! Piekłam 35 min w temp 180stopni. Co schrzaniłam?
    Macie jakis sprawdzony przepis na lazanię? Blagam, nie chcę się
    zbłaźnić
    Uprzejmie proszę moderatorki o niewywalanie tego wątku do jutra!
    Chodzi o moje dobre imię! ))
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Lazania co sp..zepsułam?:)
    podgotowac makaron,sos bardziej wodnisty musi byc
    pade napisała:

    > Chciałam zrobić na urodziny męża lazanię więc dzisiaj była próba,
    i
    > cale szczęście, bo tego co mi wyszlo na pewno by goście nie zjedli:
    > ((( Kupiłam płaty primo gusto bez gotowania, przełozyłam mięsem,
    > sosem bolońskim, nie dodalam sera bo nie miałam, zreszta to byla
    > próba. I co? Makaron wyszedł twardy,surowy wręcz, na brzegach
    > spalony! Piekłam 35 min w temp 180stopni. Co schrzaniłam?
    > Macie jakis sprawdzony przepis na lazanię? Blagam, nie chcę się
    > zbłaźnić
    > Uprzejmie proszę moderatorki o niewywalanie tego wątku do jutra!
    > Chodzi o moje dobre imię! ))

    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: spawdzony przepis na lazanię
    spawdzony przepis na lazanię
    bardzo proszę o sprawdzony przepis na lazanię Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: poproszę o prosty przepis na lazanie:)
    poproszę o prosty przepis na lazanie:)
    Szukam jakiegos prostego przepisu, najlepiej sprawdzonego i smacznego. Nigdy
    jeszcze tego dania nie robiłam. Mam jutro teściów na kolacji i chciałam ich
    jakoś zaskoczyć kulinarnie. Pozdrawiam! Kasia Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Lasagne bez beszamelu???
    Kiedyś na tym forum znalazłam przepis na lazanię serowo - pomidorową, bez
    beszamelu. Jeśli będziesz zainteresowana, mogę go wkleić. Przepis jest dość
    długi, nie poprawiałam błędów, a podała go jakaś forumowiczka, która dostała
    go, bodajże, na komórkę. Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: lasagne czy lasagna - pytanie językowe
    A dziennik Metro polazł na skróty i podaje przepis na lazanię ;-)
    serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,2203727.html
    pzdr
    ines
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: lazania ze szpinakiem i fetą??
    lazania ze szpinakiem i fetą??
    Znalazłam przepisy na lazanię ze szpinakiem, gdzieś jednak czytałam o lazanii
    ze szpinakiem i FETĄ. Czy któs ma pomysł jak ją (fetę) wkomponować w tę
    potrawę? Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Lasagne
    A może jakiś przepis na lazanie ze szpinakiem? Ma ktoś wypróbowany? Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Co sądzicie o "Pierwszej miłości"?
    Wczoraj Kaczor dyktował przez telefon przepis na lazanię.Którą przepieprzyli. Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Wegetarianizm w ciąży
    Wegetarianizm w ciąży
    Czesc mika 113 i maj mego zycia i wszsytkie zastraszane przez lekarzy i rodzine
    wegetarianki!

    Juz sie wypowiadalam na temat wegetarianizmu na innym watku, ale sie przypomne.
    Nie jem mięsa od 14 lat, jem ryby (od siedmiu lat) i nabiał (mleko, twarogi,
    jogurty, czasem zoltka jajek). Przebywam obecnie za granica i zaden z lekarzy
    tutaj nie zlecal mi zmiany diety, nie zalecal jedzenia czerwonego miesa czy
    drobiu. Jedynym zaleceniem, do ktorego staram sie stosować, to zrównoważona we
    wszystkie elementy dieta.
    Wydaje mi sie ze czesto panuja wsrod lekarzy pewne stereotypy, wiele razy
    słyszałam od internisty, że na takiej diecie będę miała kłopoty ze zdrowiem
    (dlugo nie pociągnę, awitaminoza, suchoty, śmierć prawie), a jestem zdrowa jak
    koń. Mam jak wy swietne wyniki (żelazo, hemoglobina...na super poziomie) i po
    odstawieniu witamin prenatalnych, ktore powodowaly nudnosci- czuje sie swietnie,
    pelna enrgii i szczescia. Wydaje mi sie ze wprowadzenie miesa do diety byloby
    tak duzym szokiem i stresem dla organizmu ze nie warto tego robic "dla dziecka"
    bo mozna mu tym bardziej zaszkodzic.

    Teraz staram sie rygorysycznie przestrzegac kilku zasad i jem codziennie duze
    sniadania- do czego nie bylam przyzwyczajona i bardziej dbam o dobor skladnikow
    w posilkach, zeby byly bardziej wartosciowe. I pije duzo wody.

    Wiele "prawd" lekarzy to bzdury, pamietacie jak nasze matki nie mogly nas kiedys
    karmic na zadanie, tylko raz na trzy godziny... bo taka byla moda? A wszsytko
    bylo argumentowane dobrem dzieci- czyli nas.

    Wegetarianie sa na calym swiecie, Hindusi sa jedna z najprezniej rozmnazajacych
    sie ras (musisz jesc mieso ), w chinach nikt nie slyszal o witaminach
    prenatalnych (musisz brac witaminy ), a w Finladii kobiety w ciazy chodza do
    sauny i im ma to sluzyc (sauna w ciazy zabroniona ), a wszedzie rodza sie
    zdrowe dzieci.
    Gdyby jednak bylo cos nie tak, napewno dostosuje sie do najbardziej bzdurnych
    zalecen lekarzy bo jak wszystkie przyszle mamusie na tym forum zrobie wszystko
    dla dziecka. Ale wyniki pokazuja ze wegetarianski styl zycia dziala, jestesmy-
    my i nasze fasolki zdrowe.
    Prawdziwa jednak walka zacznie sie pewnie, gdy nasze dziecko skonczy szesc
    miesiecy i przyjdzie czas na pierwsza, zmiksowana na papke krowe albo kurczaka.
    jaki macie poglad na te sprawe. dawac dziecku mieso czy nie... oto jest pytanie?
    przepis na lazanie wyglada swietnie, napewno sprobuje
    pozdrawiam
    żółtko Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Szpinak i brokuły
    Sineira, bardzo prosze o przepis na lazanie :) Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Kulinarnie - lazania
    Kulinarnie - lazania
    Dziweczyny, macie jakiś sprawdzony przepis na lazanię (głównie
    chodzi o sos). Kiedyś były takie gotowe zestawy do lazanii, ale
    obecnie brak. A moja rodzina ma taką ochotę na ten smakołyk.
    Poratujcie jakimś przepisem. Pozdrowienia Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: robie lazzanie...
    shameeka masz jakiś swój sprawdzony przepis na lazanie? Może się podzielisz :) Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Lazanie
    Lazanie
    Moja nastepna prosba,prosze o sprawdzony przepis na
    lazanie,pozdrawiam. Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Zielony pieprz, bazylia 2
    A ja poprosze o przepis na lazanie ze szpinakiem!Uwielbiam! Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: gotujemy czy nie???
    daisy wrzuć przepis na lazanię, jeszcze nigdy nie robiłam.
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Jak karmimy polskich mężczyzn?
    a może jakiś przepis na Lazanie? :
    czekam :) Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: Jak sie robi lazanie....
    Jak sie robi lazanie....
    No wlasnie potrzebuje przepis na lazanie.
    Przejrzyj więcej wypowiedzi



    Temat: SZUKAM PRZEPISU NA LAZANIE
    SZUKAM PRZEPISU NA LAZANIE
    PROSZE PODAJCIE MI JAKIŚ REWELACYJNEY PRZEPIS NA LAZANIE Przejrzyj więcej wypowiedzi

     

     


    Copyright 2001-2099 - h2o Wystarczy kropla wody